Wzmacniamy umiejętności umocjonalne i społeczne Twojego dziecka
Nasze półkolonie TUS/ART nie tylko dostarczają dzieciom radości i zabawy, ale również wspierają ich rozwój emocjonalny i społeczny. Oto kilka korzyści, które Twoje dziecko może zyskać:
Oferujemy 3 terminy TUS-owych półkolonii w lipcu-sierpniu 2025
Dołącz do nas tego lata na niezapomniane doświadczenie, które wyposaży Twoje dziecko w umiejętności na całe życie. Miejsca są ograniczone – zapisz dziecko już dziś!
Tydzień pełen zajęć, zabawy i relaksu
Wspólne zabawy dzieci w sali Si
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Krąg: Poznanie się, przedstawienie, zbudowane z lego siebie i opowiedzenie o sobie.
Zadanie 1: "Zabawa w poszukiwaczy emocji" - poznajemy podstawowe emocje.
Zadanie 2: "Ścieżka emocji" - nauka rozpoznawania i nazywania emocji.
Zadanie 3: "Mikstury emocjonalne" - laboratorium emocji tworzymy mikstury reprezentujące konkretne emocje.
Wspólnie z dziećmi przygotowujemy sałatkę owocowa na drugie śniadanie. (myjemy, kroimy owoce, jemy).
"Dźwięki emocji" - dzieci tworzą własne instrumenty muzyczne z prostych materiałów i grają melodie wyrażające różne emocje.
Malowanie "portretów emocji" - dzieci wybierają emocję, którą chcą przedstawić i malują ją w dowolny sposób.
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Zabawy integracyjne z klanzą i kolorowymi chustami.
Joga dla dzieci na świeżym powietrzu.
Ćwiczenia oddechowe (nauka technik oddechowych do kontrolowania złości)
Mindfulness i relaksacja
Wspólna gra kalejdoskop emocji.
Wspólne zabawy dzieci w sali Si
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Motyw przewodni to złość i strategie radzenia sobie ze złością.
Krąg: Zabawy integracyjne, zabawy metodami aktywizującymi, karty Dixit.
Zadanie 1: Rozpoznawanie emocji/ odnajdywanie w ciele: puzzle emocji/ ścieżka sensoryczna.
Zadanie 2: Włóczkowa złość - zabawa kreatywna ze strategiami na emocje.
Zadanie 3: Wspólne budowanie termometru złości- różnicowanie jej stopni, odczuwania.
Wcześniej wychodzimy na zakupy po owoce. Wspólne przygotowywanie koktajlu owocowego.
"Gniewny wulkan" - lepienie z gliny lub plasteliny wulkanu, a następnie "wybuch" wulkanu.
Ulep swoją złość - praca z masą solną, różnokolorową.
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Aktywności na świeżym powietrzu.
Dzień z bańkami mydlanymi.
Wspólne czytanie wybranych opowieści z serii “Self reg”.
Zabawy relaksacyjne.
Zabawy z lego.
Wspólne zabawy dzieci w sali Si
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Motyw przewodni to emocje trudne (smutek, wstyd, strach) i strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Krąg: Zabawy integracyjne, metody aktywizujące w małych grupach.
Zadanie 1: Rozpoznawanie emocji trudnych na podstawie scen filmowych, z bajek oraz fotografii. Omówienie emocji trudnych oraz zapoznanie dzieci z tematem zajęć.
Zadanie 2: Teatr cieni – dzieci wraz z trenerami przygotowują bohaterów przedstawienia, ich historię oraz to co czują. Następnie w grupach przedstawiają emocje podczas teatrzyku.
Zadanie 3: Słoik pozytywnych myśli – strategie radzenia sobie z emocjami trudnymi. Dzieci zapisują lub rysują propozycje radzenia sobie w trudnych chwilach i zamykają je w słoiku pozytywnych myśli.
Wspólne pieczenie ciasteczek owocowych.
“Ukazanie emocji przez sztukę”- praca z materiałami sypkimi, klejem. praca trójwymiarowa.
“Moja tarcza ochronna” - indywidualne budowanie symbolu wsparcia i ochrony, na której będą widnieć obrazki przedstawiające supermoce tarczy oraz strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Gry i zabawy zespołowe na dworze.
Zabawy konstrukcyjne i ćwiczenia relaksacyjne.
Wspólne zabawy dzieci w sali Si
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Motyw przewodni to: Moje supermoce – budowanie poczucia własnej wartości.
Krąg: Budowanie świadomości swoich mocnych stron. Omówienie kart z pozytywnymi cechami.
Zadanie 1: Magiczne lustro – Dzieci odpowiadają sobie na pytanie "Jak się widzę w lustrze? Jakie mam cechy, które w sobie lubię?"
Zadanie 2: Trening superbohatera – zabawa ruchowa. Połączenie ruchu z budowaniem pewności siebie.
Zadanie 3: Most pozytywnych słów – wspólnie budujemy most, składający się z pozytywnych zwrotów i komunikatów, które możemy wypowiedzieć do siebie, albo innych. Rozmowy na temat pozytywnej komunikacji.
Deser w słoiczku. Przygotowanie warstwowego deseru przez dzieci.
“Portret superbohatera” – praca przestrzenna z wykorzystaniem różnorodnych materiałów
“Drzewo mojej siły” – każde z dzieci buduje swoje drzewo z wartości oraz mocnych stron. (Korzenie – kto mnie wspiera np. rodzina, przyjaciele; pień – moje wartości; gałęzie – moje mocne strony). Praca z materiałów różnorodnych.
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Spacer, poszukiwanie skarbów podczas wycieczki. Praca z mapą i zadaniami grupowymi w parach.
Wspólne czytanie wybranych opowieści z serii “Self reg”.
Zabawy relaksacyjne.
Wspólne zabawy dzieci w sali Si
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Motyw przewodni to: “Festiwal Radości”- celebracja wspólnie spędzonego czasu, wzmacnianie pozytywnych emocji, integracja i podsumowanie półkolonii.
Krąg: Krąg Dobrych Myśli – ćwiczenie wzmacniające więź, dostrzeganie pozytywnych aspektów grupy i siebie.
Zadanie 1: Wielka Gra Drużynowa – dzieci podzielone na zespoły zdobywają kolejne bazy i punkty, odpowiadając na pytania i robiąc różnorodne zadania grupowe.
Zadanie 2: Pokaz talentów – każde z dzieci ma możliwość pokazania swoich mocnych cech i talentów. Celebrowanie różnorodności uczestników zajęć.
Zadanie 3: Rozmowy indywidualne. Dyplomy Superuczęstnika. Podsumowanie indywidualne półkolonii, rozmowy z dziećmi o ich sukcesach i mocnych stronach
Owocowe koperty – ciasto francuskie, owoce, mus.
Radosne Malowanie Rąk – dzieci przy pomocy dłoni i farb malują wspólny obraz celebrujący zakończenie półkolonii.
“Galeria Dobrych Wspomnień” – dzieci przygotowują galerię składającą się z fotografii, obrazów i prac dzieci uwieczniających wspólnie spędzone chwile podczas półkolonii.
Przygotowanie posiłku, wspólny czas przy stole.
Gry i zabawy zespołowe na dworze.
Relaksacja. Gry i zabawy dzieci.
Nasz zespół składa się z wykwalifikowanych i doświadczonych terapeutów, którzy ciągle podnoszą swoje kwalifikacje, aby zapewnić najwyższą jakość usług.
Koncentruję się na indywidualnych potrzebach sensorycznych każdego dziecka. Wspieram harmonijny rozwój dzieci.
Wspieram rozwój i sukcesy dzieci z potrzebami specjalnymi, koncentrując się na indywidualnych potrzebach każdego dziecka.
Dołącz do nas tego lata na niezapomniane doświadczenie, które wyposaży Twoje dziecko w umiejętności na całe życie. Miejsca są ograniczone, więc zabezpiecz miejsce już dziś!
Zobacz częste pytania i odpowiedzi
Nie, nasze półkolonie są otwarte dla wszystkich dzieci, niezależnie od wcześniejszego doświadczenia.
Wystarczy wygodny strój, obuwie na zmianę i dużo uśmiechu! Resztą zajmiemy się my.
Cena obejmuje wszystkie zajęcia, wyżywienie i materiały. Nie ma żadnych ukrytych kosztów.
Oczywiście! Skontaktuj się z nami, aby umówić się na wizytę.
Prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta, aby omówić szczegóły.